Piegādes politika

Piegādes politika

Mēs vēlamies, lai jūsu iepirkšanās pieredze būtu pēc iespējas patīkamāka! Šeit ir viss, kas jums jāzina par mūsu piegādēm.

Vidējie piegādes termiņi visiem mūsu pasūtījumiem

Jūsu pasūtījuma apstrāde

  • Pēc pasūtījuma veikšanas mums nepieciešamas 1 līdz 4 darba dienas, lai to sagatavotu
  • Ja pasūtāt piektdienas vakarā vai nedēļas nogalē, tas var aizņemt nedaudz vairāk laika

Nosūtīšana un piegāde

  • Kad jūsu pasūtījums ir sagatavots, tas tiks nosūtīts
  • Piegāde parasti aizņem 7 līdz 17 darba dienas vidēji Latvijā
  • Jūs saņemsiet izsekošanas numuru, lai sekotu savam sūtījumam

Mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījuma un piegādes process būtu pēc iespējas vienkāršāks. Ja jums ir jautājumi vai bažas, nevilcinieties sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu!

Pasūtījuma atcelšana

Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu automatizētās sistēmas nekavējoties sāk to sagatavot nosūtīšanai. Tāpēc, diemžēl, nav iespējams atcelt sagatavotu pasūtījumu.

Ja jums ir bažas par saņemto produktu, mēs piedāvājam bezrūpju atgriešanas procesu. Jums ir tiesības atgriezt pasūtījumu 14 dienu laikā pēc saņemšanas un saņemt pilnu atmaksu.

Piegādes izmaksas

Labas ziņas! Mēs segam piegādes izmaksas katram pasūtījumam visā Latvijā. Nav nepieciešama minimālā summa.

Piegādes metode

Ātra un droša piegāde ar DPD

Visas mūsu piegādes ir apdrošinātas, un jūs varat sekot savam sūtījumam katrā posmā!

Produktu izcelsme

Mani Ādas Somi strādā ar globālu piegādātāju tīklu, ieskaitot vairākus no Ķīnas, lai piedāvātu jums augstas kvalitātes produktus par konkurētspējīgām cenām.

Mēs saprotam, ka jūs varētu būt ziņkārīgi par mūsu produktu izcelsmi, bet esiet droši, ka mēs ievērojam stingrus starptautiskos standartus. Katrs priekšmets tiek rūpīgi pārbaudīts un testēts pirms nosūtīšanas, un mēs strādājam tikai ar cienījamiem ražotājiem, kas ir apņēmušies nodrošināt izcilu kvalitāti.

Mūsu mērķis ir piedāvāt jums labākos produktus, ko neatradīsiet parastajās veikalos — par labāko cenu. Jūsu apmierinātība un miers ir mūsu absolūtās prioritātes.

Jautājumi par jūsu pasūtījumu?

Vispirms skatiet mūsu BUJ lapu — jūsu jautājums, iespējams, jau ir atbildēts. Citādi sazinieties ar mums, izmantojot mūsu kontaktu lapu. Mūsu klientu apkalpošana ir pieejama 7 dienas nedēļā un vienmēr atbild 24 stundu laikā.

Atbildība par nepieprasītiem sūtījumiem

Ja sūtījumu nevar piegādāt, jo jūs neesat mājās, un tas tiek nogādāts pasta nodaļā izņemšanai, ir jūsu atbildība saņemt sūtījumu noteiktajā laikā.

Ja sūtījums mums tiek atgriezts, jo tas netika izņemts, mēs nepiedāvājam atmaksu. Tomēr mēs varam atkārtoti nosūtīt sūtījumu par jūsu līdzekļiem. Ja vēlaties organizēt atkārtotu nosūtīšanu, sazinieties ar mums pa e-pastu, un mēs jūs informēsim par piegādes izmaksām.

Ja atsakāties no šī risinājuma, jums jāsniedz pierādījumi, ka mēs neesam mēģinājuši veikt piegādi, kā nepieciešams.

Sazinieties ar pārdevēju pirms strīda vai atmaksas pieprasījuma iesniegšanas

Ja plānojat iesniegt strīdu vai atmaksas pieprasījumu savai bankai vai maksājumu pakalpojumu sniedzējam, vispirms jums jāsazinās ar mums.

Jums rakstiski jāinformē mūs par problēmu un jādod iespēja to atrisināt. To var izdarīt pa e-pastu vai izmantojot kontaktu formu mūsu vietnē.

Ja mēs neatbildam saprātīgā laikā vai neatrisinām problēmu apmierinošā veidā, tad varat turpināt ar strīdu vai atmaksas pieprasījumu.

Sazināšanās ar mums vispirms bieži vien ļauj problēmu atrisināt ātri un efektīvi, neiesaistot trešās puses.

Sazinieties ar mums

Jautājumi par jūsu piegādi? Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

E-pasts: maniadassomi.lv@gmail.com
Tālrunis: +371 2234 5678
Adrese: Brīvības iela 47, Rīga, LV-1010

Mēs rūpējamies par katru piegādi!